Program lojalnościowy

Polityka lojalnościowa sklepu Biżuteria Prana

Aby skorzystać z naszego programu lojalnościowego należy spełnić dwa warunki:

  1. założyć konto w naszym sklepie oraz
  2. zapisać się do naszego Newslettera.

Od momentu gdy to uczynisz, mamy dla Ciebie wiele niespodzianek.

W naszym sklepie jubilerskim online Prana.pl nagradzamy naszych stałych i najbardziej lojalnych klientów. Od momentu zarejestrowania się w sklepie Prana.pl wartość wszystkich Twoich zamówień jest sumowana i nagradzana przez nas kolejnymi prezentami:

  • Każde 500 zł brutto wydane przez Ciebie w Prana.pl w ciągu ostatnich 180 dni jest nagradzane prezentem w postaci przyznania Tobie rabatu zniżkowego 5%  do wykorzystania na każdy kolejny zakup dokonany w naszym sklepie z biżuterią.
  • Każde 900 zł brutto wydane przez Ciebie w Prana.pl w ciągu 180 dni jest nagradzane przyznaniem Tobie stałego rabatu zniżkowego 7% na każdy kolejny zakup dokonany w naszym sklepie z biżuterią.

Rabaty nie łączą się oraz nie dotyczą produktów objętych promocją oraz przeceną. Oznacza to między innymi to, iż po przekroczeniu progu 900 zł wydanych w naszym sklepie w ciągu ostatniego półrocza, twój rabat 5% zostanie automatycznie anulowany i zastąpiony stałym rabatem zniżkowym 7%.

Dodatkowo, w Prana.pl każdy zakup jednorazowy z przedpłatą, przekraczający kwotę 300 zł premiowany jest przez nas darmową wysyłką . Dokładny cennik dostaw znajdziesz na naszej stronie Dostawa i płatności w sklepie z biżuterią Prana.

Szczegółowe warunki i regulamin rabatów w sklepie internetowym z biżuterią Prana.pl

  1. Rabaty naliczane są tylko dla zakupów dokonanych w sklepie i tylko gdy kupujący jest zarejestrowany w sklepie. Zakupy dokonane bez rejestracji lub za pomocą programów aukcyjnych, w tym Allegro, oraz porównywarek cenowych, jeśli dokonane są bez rejestracji w sklepie, nie są sumowane oraz naliczane.
  2. Wysokość rabatu jest widoczna dopiero po zalogowaniu się na swoje konto
  3. Rabaty z programu lojalnościowego nie sumują się z promocjami i przecenami
  4. Rabat jest naliczany na podstawie zamówień zrealizowanych (odejmujemy zamówienia anulowane lub zwrócone).
  5. Koszty przesyłki nie stanowią podstawy do naliczenia wielkości rabatów.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: kontakt@prana.pl.

pixel